poniedziałek, 11 listopada 2013

Krótkie informacje dla każdego czytelnika.

W tym poście mam kilka dla was informacji, tak więc zaczynam :
#1. Rozdziały będą pojawiały się w weekendy, najprawdopodobniej w soboty lub niedziele.
#2. Jeśli chcecie być informowani o nowych rozdziałach to zapraszam na mojego Twitter'a.
#3. Macie pytania do bohaterów lub do mnie, to zapraszam na mojego ask.fm.

I ostatnia informacja, nie zawsze jestem w stanie odpowiadać na bieżąco na blogu, tt lub ask'u ponieważ mam szkołę, ale mam nadzieje że każdy to zrozumie.
Oraz mam do was prośbę skoro już tu jesteście przeczytaliście jakąś notkę to zostawcie po sobie znak w postaci komentarza, będę za to wdzięczna :)

1 komentarz:

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze, one naprawdę bardzo mnie motywują. :)
Skoro już tu jesteś to skomentuj, będę wdzięczna !

♥Nie uznaje zasady "Obserwacja za obserwację".
♥Zabraniam kopiowania treści posta.
♥Spam i negatywne komentarze nie będą tolerowane, od razu je usuwam!